torstai 6. lokakuuta 2011

syksyvillapaita

Olen edelleen flunssassa ja tänään itse asiassa sairaslomalla kotona. Ääni on jossakin reissussa, kun ei sitä ole täällä kuulunut. Tai no, yskiessä kyllä ääntä syntyy, ja sitä tapahtuu usein. Olen tällä hetkellä limapankki. Olisi limaa muillekin jaettavaksi. Kelpaisko kellekään?

Eilisen illan vietin tiiviisti sohvalla leffaa katsellen. En kuitenkaan malttanut olla ihan paikallaan. Kun järki ja jaksaminen ei anna myöten opiskella, niin silloin pitää käyttää tilanne hyödyksi ja tehdä dummy-käsitöitä ja katsoa action-leffaa. Niin tein ja ilta meni ihan mukavasti rykiessä ja niistäessä.

Ostin jokunen viikko sitten kirpparilta tuunausta vaativia vaatteita. Tämä villapaita on nyt ensimmäinen johon pääsin käsiksi. Mitään kovin selkeää suunnitelmaa minulla ei hommaa varten ollut, kunhan pistelin ja katsoin mitä tuleman pitää. Kiva siitä tuli, kelpaa työvaatteeksi. Minulla on niin kylmä luokka, että jos istuu useamman tunnin siellä paikallaan (kaikki paperihommat teen myös oman luokan tietsikalla) niin olen ihan jäässä. Siksi ohuet villapaidat ovat ehdoton työvaate.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti