perjantai 23. joulukuuta 2011

Tervetuloa Joulu, tervetuloa äippä ja iskä!






Tällä kertaa vietämme Joulua minun vanhempieni kanssa meillä. Tämä on minulle erityisen tärkeää, tämä on ensimmäinen joulu sitten vanhempien luota muuttamisen jälkeen, kun olen Joulun omassa kodissani. On aivan ihanaa olla oman maun mukaan järjestetyssä joulutorpassa. Joulu on minulle ennen kaikkea leppoista yhdessäoloa rakkaiden kanssa, hyvin syömistä ja lahjoja. Juuri tuossa järjestyksessä! Koti on nyt valmiina Jouluun, jääkaappi on täytetty ja nojatuolin takana on paketteja (hyss, ei huudella tästä tämän enempää, niin ei mene ihmisillä pasmat sekaisin). Vanhempani tulevat siis huomenna.

Karjalanpaisti muille ja porkkanalaatikko minulle ovat juuri valmiina uunista poistettavaksi ja täällä tuoksuu herkulliselle. Kohta menen nukkumaan ja aamulla ryntään ensimmäisenä ikkunaan katsomaan näkyykö tontunjälkiä puhtaan valkoisella lumella, jota on tämän illan aikana satanut pihaan.

Ihanaa, tunnelmallista, rauhallista ja onnellista Joulua kaikille lukijoilleni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti